Nesedí Vám zakoupené zboží? Vraťte jej zdarma bez udání důvodu :) (každý důvod nám ale pomůže se zlepšit).

Vrácení 1. až 14. den od nákupu

Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom dali zboží do původního stavu.

Vrácení 15. až 30. den od nákupu

Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly. Pokud v takovém stavu není, nemůžeme jej přijmout. Berte prosím v potaz, že zákonná lhůta pro vrácení je 14 dnů a 30denní lhůta je „něco navíc".

Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma)

  • Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
  • Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Kód pro vrácení zboží zdarma: "94243694"
  • K zásilce přidejte vyplněný formulář "Vrácení a reklamace". 
  • Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
  • Nic platit nemusíte.

Vrácení poštou

Balíček můžete poslat přímo na adresu níže (na vlastní náklady).

Adresa Ze mě Máma:

Šárka Maternová

Větrná 303

250 70, Odolena Voda

Reklamace

Je něco v nepořádku? To nás mrzí, ale vše můžeme vyřešit – ozvěte se nám na info@zememama.cz. Reklamované zboží spolu s formulářem "Vrácení a reklamace" přidejte do balíčku a pošlete doporučeně na naši adresu:

Adresa Ze mě Máma:

Šárka Maternová

Větrná 303

250 70, Odolena Voda