Nesedí Vám zakoupené zboží? Vraťte jej zdarma bez udání důvodu :) (každý důvod nám ale pomůže se zlepšit).
Vrácení 1. až 14. den od nákupu
Vrácené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly. V opačném případě vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom dali zboží do původního stavu.
Vrácení 15. až 30. den od nákupu
Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly. Pokud v takovém stavu není, nemůžeme jej přijmout. Berte prosím v potaz, že zákonná lhůta pro vrácení je 14 dnů a 30denní lhůta je „něco navíc".
Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma)
- Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
- Vyberete si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Kód pro vrácení zboží zdarma: "94243694"
- K zásilce přidejte vyplněný formulář "Vrácení a reklamace".
- Předáte balíček a dostanete potvrzení o jeho přijetí.
- Nic platit nemusíte.
Vrácení poštou
Balíček můžete poslat přímo na adresu níže (na vlastní náklady).
Adresa Ze mě Máma:
Šárka Maternová
Větrná 303
250 70, Odolena Voda
Reklamace
Je něco v nepořádku? To nás mrzí, ale vše můžeme vyřešit – ozvěte se nám na info@zememama.cz. Reklamované zboží spolu s formulářem "Vrácení a reklamace" přidejte do balíčku a pošlete doporučeně na naši adresu:
Adresa Ze mě Máma:
Šárka Maternová
Větrná 303
250 70, Odolena Voda